Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011

32.000/750 (τριανταδύο χιλιάδες δια εφτακόσια πενήντα)

Και οι Ινδοί δηλαδή πώς νομίζεις ότι τα κατάφεραν; Ε;

Πριν δυο εβδομάδες έβγαλε προκήρυξη η OTEPLUS για 750 θέσεις εργασίας στα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ. Άφησε 3-4 μέρες μόνο προθεσμία για να σταλούν ιντερνετικά οι αιτήσεις όσων ενδιαφέρονταν κι είχαν απολυτήριο λυκείου ή πτυχίο και εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις. Εστάλησαν 32.000 περίπου αιτήσεις. Σα να λέμε για 3 θέσεις εργασίας να διαγωνιστούν 128 υποψήφιοι. Για μια θέση 43 περίπου άτομα.Σα να λέμε οι μαθητές δυο σχολικών τάξεων να ανταγωνίζονται για τη θέση του σημαιοφόρου τηλεφωνητή.
 
Από τότε που το έμαθα έχω σκαλώσει. Δηλαδή θα υπάρξουν 750 τυχεροί που θα βγάζουν 500 ευρώ γινόμενοι/ες ανθρώπινο εξάρτημα του τηλεφωνικού δικτύου του ΟΤΕ, στους οποίους θα αντιστοιχούν άλλοι 31.250 άνεργοι/ες. Έχω μια έντονη πεποίθηση ότι θα συνεχίσω να υπάγομαι στη δεύτερη κατηγορία, αφού υποψιάζομαι ότι πλέον στα τηλεφωνικά κέντρα θα εργάζονται οι αριστούχοι του 19-20 στο λύκειο, που τέλειωσαν σε 4 χρόνια τη σχολή, πήραν με Α το Lower και έχουν δυο χρόνια προϋπηρεσίας ως τηλεφωνητές. Και εγώ δεν έχω καταφέρει τίποτα από τα τέσσερα. Μήπως τελικά γίνομαι ζηλιάρης απέναντι στους εργαζόμενους, μη βοηθώντας την προλεταριακή τους συμμαχία με τους άνεργους;

Προσπαθώ ακόμα να σκέφτομαι θετικά. Π.χ. ότι αφού υπάρχουν άλλοι 33.400 νέοι/ες στην ίδια πάνω κάτω κατάσταση με εμένα, μάλλον δε φταίω εγώ που στα 28 μου καταφεύγω ακόμα στο μηνιάτικο του οικογενειακού κράτους-πρόνοιας. Και χρειαζόταν η OTEPLUS για να το καταλάβω; Όχι, αλλά καλό είναι που μου το υπενθυμίζει, γιατί όπως είπαμε βλέπω τους φίλους που ξεπατώνονται για 480 με 580 ευρώ το μήνα και τους ζηλεύω που πληρώνουν μόνοι τους τα έξοδα επιβίωσης τους. Εκεί που σκέφτομαι τι πήγε λάθος με τη περίπτωση μου και δεν μπορώ να γευθώ κι εγώ τις χαρές της μισθωτής σκλαβιάς, τσουκ έρχεται η OTEPLUS και μου λέει "για χαλάρωσε μεγάλε, νομίζεις μόνο εσύ είσαι ο μεγάλος Looser, υπάρχουν τουλάχιστον άλλοι 31.250 χαμένοι και χαμένες σαν εσένα".

Άλλη θετική σκέψη είναι ότι για να βρεθούν τόσες δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι, ενεργοποιήθηκαν δίκτυα αλληλεγγύης των άνεργων/επισφαλών. Εγώ το έμαθα από μια συντρόφισσα, μου το είπαν και άλλοι 2-3 φίλοι το μετέφερα κι εγώ σε άλλους τόσους. Και τι σημασία έχει; Ότι όταν σκοτώνεσαι για μια θέση εργασίας και ταυτόχρονα το λες σε άλλους 10, ότι η αλληλεγγύη είναι η αόρατη δύναμη που κινεί, τόσα πλήθη. Αν μεγεθύνω τη θετική σκέψη, φαντάζομαι τι θα μπορούσαν να κάνουν 31.250 άνεργοι αλληλέγγυοι/ες μεταξύ τους. Αρχίζω να ονειρεύομαι δηλαδή. Τι να κάνεις, κάπως πρέπει να περάσει η ώρα στο σπίτι τα κωλοΧριστούγεννα.

3 σχόλια:

  1. άλλαξε τον τίτλο σε 32,000/750. Η ουσία παραμένει βέβαια...

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_13/12/2011_465884

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. done.
    Ευχαριστώ ανώνυμε.
    Η έγκυρη ενημέρωση άλλωστε αποτελεί βασικό πυλώνα του συγκεκριμένου blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.myinterview.gr/various/after-the-interview-what/

    το θεμα ειναι να ξερεις τα μυστικα της επιτυχιας

    αλλιως καλα να παθεις να εισαι ανεργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή